Hroch Brigita: Krátké příběhy (příběh 18.)

Přišla Katrína za Hrochem Brigitou domů a povídala jí pro ní skvělé zprávy.
Řekla: "Byla jsem na táboře ve Špagetách".
Brigita zděšeně: "To už se zase používá? Jak kdysi?".
Katrína řekla: "V kempinku jsem se koupala v potoku".
Brigita: "To tě tam topili?".
Katrína: "Pracovala jsem tvrdě!".
Brigita: "A nebyla jsi vyčerpaná?!".
Katrína: "A slyšela jsem pokřiky od šéfů!".
Brigita: "Sekýrovali tě mučivě? (utře si hlavu kapesníkem, protože se potila) A je to tu! A příště tam budu já a Budmil a Julinka, protože jsme Hroši a Roland, protože je chorobně nešikovný! (dojde jí) Počkat! Ty mluvíš o dovolené?".
Katríně jí dojde a okřikne: "To si pleteš s nucenými prácemi v historii ve Špagetách?!?! To jsi tak zblblá tou politikou a nechtěnými myšlenkami, že tě děsí i dovolená?!?!".
KONEC PŘÍBĚHU

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Boj proti šikaně (část 1.)

Hroch Brigita: Krátké příběhy (příběh 122.)