Mít tak rakovinu mozku (část 4.)

Hroch Brigita se jde zeptat svého kouzelného přívěsku, proč chce poslední dobou někoho vraždit jen tak z legrace. Zjistí, že má už vyvinutý nádor na mozku, mění jí to mysl, a je to z látky obsažené v Polonistánských sladkostí.
Řekne si na to: "Tak to zakázat ty sladkosti! Už mi stačí nechtěné myšlenky. Nepotřebuji mít ještě zrůdné myšlení".
V tom jí zazvoní na dveře jistý aktivista. A řekne jí: "To já jsem veškeré Polonistánské výrobky naplnil látkou způsobující rakovinu mozku a jisté myšlení, abych přesvědčil lidi, že se má zakázat je konzumovat!".
Hroch Brigita po popadne za ruku, nechá ho lehnout na postel, přiváže ho, dá mu do úst nádobu na plnění tekutinami. Lije do něj litry a litry vody, až to on nestačí pít a dusí se z vody.
Brigita mu říká: "Já ti dám přesvědčovat lidi proti mým zásadám a ještě mi ničit život!!!". 

Pokračování příště...

 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Boj proti šikaně (část 1.)

Hroch Brigita: Krátké příběhy (příběh 122.)