Boj proti šikaně (část 9.)

Hroch Brigita šla do obchodu se zbraněmi.
Prodavač rozrušeně ji řekl: "Nemůžu vám nic prodat, protože vypadáte rozzuřeně".
Brigita křičela: "Já nejsem nepříčetná, jen má Hroší náturu, která ji způsobuje vztek! Za tyhle slova bych ho nechala zavřít do vězení".
Prodavač: "Chcete mě zavřít do vězení za názory, jako za Berňákovských diktátorů (bývalý režim Berňákova)".
Brigita: "Já s tím režimem nesouhlasím, protože tehdy popravili i lidi s názory jako mám já".
Prodavač si vzpomněl a koumácky se kouknul: "Ano, popravili i ty lidi, kteří chtěli rovnoprávnost Hrochů a Lidí, odmítali různá násilí, včetně domácího. Takže souhlasím s popravou takových lidí."
Brigita se rozzuřila a rozbila mu celý obchod: "Já ti dám zabíjet lidi jako jsem já".
Prodavač ležel v bezvědomí a Brigita si vzala i pistoli i provaz.

Pokračování příště...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Boj proti šikaně (část 1.)

Hroch Brigita: Krátké příběhy (příběh 122.)