Rande Hrošice Julinky (část 3.)

Policie právě zatkla Hrocha Brigitu pro útěk z vězení a útok na Psa, který ji vyhrožoval.
Hned skončila u soudu. Soudce řekl: "A odsuzuje se k trestu k odnětí svobody!",
Brigita hned byla v cele a pomyslela si: "...ale neřekli mi, jak dlouho tu budu ve vězení! Propustí mě za měsíc? Za rok? Za 10 let? Nebo nikdy? (víc znervózněla a chytala se za hlavu) ÚÚH! Já budu čekat tak dlouho, než mě propustí? To budu třeba 10 let čekat nervózní, kdy mě propustí? A nic z toho?",
následně trpěla psychicky a přemýšlela. Jako odsouzenec na popravu, který čeká celá desetiletí na popravu.
Mezitím u Brigity doma, Hroch Julinka se dohodla po internetu se Psem, že sejdou se na rande.
Hroch Budmil jí řekl galantně: "Já tě ohlídám jako doprovod".
Pokračování příště...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Boj proti šikaně (část 1.)

Hroch Brigita: Krátké příběhy (příběh 122.)