Mladí regresisté (část 4.)

Hroch Brigita zařve na Katrínu "COŽE JSI TO O MNĚ NAPSALA, TY PRAŠIVÁ SVINĚ?!?!" tak moc, že to je slyšet venku. "Nazvala's mně někým, co nesnáším?".
Katrína: "Když urážíš nemocné?!".
Brigita: "Ale veřejnost zase uráží mou údajnou duševní nemoc".
Katrína: "Ty máš nějakou duševní nemoc?".
Brigita: "Ty moje tiky, kterými odvolávám nechtěné myšlenky od doby, co jsi mi vnutila tvoje pravidla".
V tom zazvoní mladý kluk. Zeptá se: "Kdo je tady postižený koprolálií?".
Brigita řekne: "Ty myslíš ty moje nadávky!".
Kluk: "Takové lidi by měli izolovat, nebo utratit, aby nikoho neotravovali".
Brigita se otočí na Katrínu: "Tak tady máš tu Berňákovskou domovinu, jak's mě tím nazvala".
Kluk řekne povýšeně: "Ne. Já jsem ukázkový příklad mladé generace". Brigita je šokovaná.
Pokračování příště...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Boj proti šikaně (část 1.)

Hroch Brigita: Krátké příběhy (příběh 122.)