Všechny nadávky jsou sprosté! (část 4.)

Hroch Brigita se prochází večer venku po ulici, aby zkontrolovala, zda lidé dodržují její názory ohledně nadávek. Tento názor je překlep ve výsledku, že všechny nadávky, kromě těch vyloženě vulgárních, jsou sprosté. Jistý muž blízko klopýtne o pouliční lampu a z bolestí zakřičí: "Au! Krucinálfagot!".
Brigita to slyší a řekne mu pohrozivě, že nesmí tak sprostě nadávat.
Muž jí okřikne: "Já mám bolesti a měla byste mě chápat".
Brigita mu strčí jeho klobouk, co má na hlavě, do úst a odejde.
Jinde nějaká holka křičí do telefonu: "Do háje, já ti říkám, že to tak není!".
Brigita jí nadává: "Co tady mluvíš sprostě, ty jedna @#$%!!!".
Žena křičí: "Co mi tady poručuješ, ty babizno? To není zakázáno!".
Brigita jí vypláchne na místě ústa mýdlem, holka křičí a úpí bolestí kvůli chuti mýdla.
Pokračování příště...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Boj proti šikaně (část 1.)

Hroch Brigita: Krátké příběhy (příběh 122.)