Vyšší pojistné za nic (část 2.)

Hroch Brigita je v kanceláři velké Berňákovské pojišťovny. Tam podepíše smlouvu. Řeknou jí, aby si jí nejdřív přečetla. Právě po podepsání jí řeknou: "Podle smlouvy, za to, že jste obézní a svobodná, budete platit vyšší odvody".
Brigita protestuje: "Ale mně tím můžete způsobit chudobu".
Oni na to: "Za námitky budete platit další poplatky pro odvody".
Brigita se zlobí: "Už i svobodu slova omezujete".
Oni na to: "To proto, že je důležité chránit lidi před zkaženou dobou plné svobody a nepodřizování se tradic a norem. Měla byste říct pravdu o sobě, jinak budete platit ještě vyšší odvody za kritiku".
Brigita se studem řekne: "Ano. Jsem obézní, svobodná. Byla jsem vícekrát ve vězení. Mám málo kamarádů. Byla jsem na psychiatrii, atd".
Slyší to celé okolí kanceláře, včetně zaměstnanců a lidí, co tam čekají.
Pokračování příště...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Boj proti šikaně (část 1.)

Hroch Brigita: Krátké příběhy (příběh 122.)