Reklamy z údajů lidí (část 3, 4)

Webové stránky sledovali všude Hrocha Brigitu a získavájí od ní informace, a z toho vznikají reklamy pro firmy. Těchto informací pak získá a zneužije člen Berňákovské Domoviny na zostuzení Brigity, třeba, jaké má názory, že má ráda zahraniční produkci a jídla. Brigita to vidí a nadává vzteky, že za to můžou ty údaje z webů pro tvorbu reklamy.

Později, Brigita si získala od Madam Futury helmu na prozkoumání své paměti, spustí si to, usne a přesune se do světa ve svém mozku. Vidí tam své vzpomínky. 

Pokračování příště...

 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Povinnosti jsou pro všechny (část 3.)

Rolandova nešikovnost (příběh 35.)

Hroch Brigita - krátké příběhy (příběh 1.)