Reklamy z údajů lidí (část 13, 14)

Hroch Brigita váhá, zda nemobilizovat dav na svrhnutí vedení firem, co sledují lidi na výrobu reklam na internetu, ale to by pak se zvrtlo a svrhli by vládu a zavedli v Berňákově nový společenský systém, co by šel proti ní. Přemýšlí, napadne ji vzít část výdělku těm firmám, a z toho si zaplatit si služby webu bez reklam sobě i svým blízkým.

Stane se, ale firmy mají tak málo peněz, že velké firmy zaniknou a roztříští se to na stovky malých firem bez šmírování. A tak Brigita si zvyká na užívání jiných webů, kde nemají tolik vymakané funkce a ještě chtějí za kdysi běžné funkce peníze, aby vůbec měly nějaké výdělky. 

KONEC PŘÍBĚHU

Žádné komentáře:

Okomentovat

Věštci a Před-zločin (část 5.)

Hroch Brigita doslova narazila dva dva věštce. Pak na ně křičí, proč se nedívali. Jeden z věštců se chlubí, že jí chtěli celou dobu zabít, ...