Reklamy z údajů lidí (část 9, 10)
Zaměstnanců mnoha webů a jeden člen Berňákovské Domoviny se přenesli do mozku Hrocha Brigity, aby z jejích vzpomínek těžili informace a vyrobili nové reklamy pro internet, kromě zdrojů z cookies. Takto viděj všichni i její citlivé informace a vzpomínky, které by Hroch Brigita nechtěla, aby to věděli. Zjistěj takto, jaké měla dva druhy myšlenek, kterých se nemůže zbavit, jaké typy lidí se jí líbí na sex. Že jednou vstoupila do mužských záchodů, a že sice jako žena může a ne opačně, ale je Hroch, takže to je horší.
Všichni ti zaměstnanci firem a člen Domoviny vystoupí z jejího světa myšlenek a vzpomínek. Pak se Hroch Brigita probudí. Už se ostatní začnou bát. Brigita je vidí, zařve se leknutím a dojde jí, že asi chtějí její informace. Zbije je na místě, až letí z domu pryč.
Komentáře
Okomentovat